Заміна бракованого товару
При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджено флакон) ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості. Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, на адресу gisou.com.ua@gmail.com і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни. Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр чи співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати будь-які консультації щодо товару. Ваші запитання Ви можете адресувати консультантам інтернет-магазину.
Розпаковану коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо – всі питання та розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару чи наявності шлюбу вирішуються з інтернет-магазином gisou.com.ua, а не з перевізником.