Повернення товару
Відповідно до чинних норм законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну*. Всі товари, представлені у нашому магазині, оригінальні. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного чи простроченого товару та гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний та безпечний товар.

*Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатка №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо). .).


Заміна бракованого товару
При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджено флакон) ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості. Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, на адресу gisou.com.ua@gmail.com і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.

Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр чи співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати будь-які консультації щодо товару. Ваші запитання Ви можете адресувати консультантам інтернет-магазину.

Розпаковану коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо – всі питання та розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару чи наявності шлюбу вирішуються з інтернет-магазином gisou.com.ua, а не з перевізником.

© 2020 Gisou Original
Made on
Tilda